631- خدمات خوب

روز دوم نوروز، تلفن خانه‌مان در شیراز و طبعا اینترنت قطع شد. صبح اول وقت به 117مخابرات زنگ زدم و با این که روز تعطیل بود، ظرف کمتر از نیم‌ساعت مامور مخابرات آمد و مشکل را به‌دقت پیگیری کرد و نهایتا معلوم شد چون یکی از میهمانان ما شارژز موبایلش را اشتباها به پریز تلفن زده، این مشکل پیش آمده.

دو سه روز پیش هم که به روستای زادگاه همسرم از توابع شهرکرد آمدیم و درخواست اینترنت ADSL برای خانه‌ی روستایی دادیم، ظرف کمتر از 48 ساعت اینترنت با کیفیت واقعا خوبی وصل شد.

جالب این که من اشتباها بسته‌ی محدود را انتخاب کرده بودم که با ارسال فکس به دفتر اصلی، ظرف کمتر از نیم‌ساعت، بسته به حالت نامحدود ارتقا یافت.

من از شیوه‌ی سرویس‌دهی مخابرات در شیراز و شهرکرد بسیار راضی هستم و چنین خدمت‌رسانی را در اداره‌ی اتصالات دبی با آن همه  ادعا و خدمات گران‌قیمت هم ندیده بودم. (بماند که اتصالات بسیار دندان‌گرد و بدحساب است و به هر شیوه‌ای که بتواند پولی از کاربر بخورد، حتما این کار را می‌کند. دوستان ساکن امارات هم حتما این موضوع را تاییدمی‌کنند.)

من این یادداشت را از این جنبه می‌نویسم که باور دارم در کنار انتقاد از کاستی‌ها که کم هم نیستند، باید کارهای خوب را نیز پررنگ کرد و برای آن ارزش قائل شد.

  
نویسنده : علی ; ساعت ٢:٢۳ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۳/۳/٢٢